kisah aku
AboutLinksEntries

________________________________________________________________________________________
Wednesday 13 March 2013 | 01:47 | 0 Atasinchi

hari ini over sangat aku tidur .. dari kul 7.30 p.m sampai hampir kul 12 . esok kelas kul 8 .. macam mane la aku nak tidur malam ni .. cuaca hari ni panas sangat sampai sakit kepala dibuatnya .. persoalan disini .. aku asyik mimpi dia je .. apakan petanda ?? takutnya .. ke dia ---? .. atau dia dah--- ? banyaknya teka teki .. tapi seriusly aku takut sangat if dia -- malas nak teruskan ayat ni ..apa kena dengan aku ni .. teruk bebenor la .. tolong fara jangan layan sangat perasaan ni .. semua ni poyo je .. tapi poyo ke tak poyo still bermain kat fikiran .. arghhh .. sesaknye saluran oxygen dalam kepala ni .. dah lama tak rasa perasaan macam ni .. kadang-kadang best tapi kadang-kadang penat .. '' awak tolong la --- saya--. '' ya allah berikan aku jawapan .. :)

PAST FUTURE


_______________________________________
◕ F A R A ◕

Assalamualaikum ! You've dropped in my space. Be nice here and copycats not allowed. Thank you :)
*tiada sapa dapat kenal kita dengan baik melainkan diri kita sendiri*
_______________________________________
◕ Shout Here ◕


_______________________________________
◕ Sing Along ◕


_______________________________________
◕ Big Claps ◕

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
mukabuku : Cotton Merah